Vrei să folosești un acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal în firmă?

Vrei să folosești un acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal în firmă?

acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal Acord gdpr acord de prelucrare a datelor cu caracter personal

Uite un mod simplu de a folosi în afacerea ta un acord gdpr ori un acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Te învăț să îți protejezi banii afacerii tale împotriva amenzilor GDPR și să folosești legal datele clienților tăi cu ajutorul unui acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Privește cum îți protejezi reputația afacerii și dividendele tale prețioase, deoarece folosești legal datele clienților tăi. Dacă folosești legal datele clienților tăi, crești încrederea clienților tăi în firma ta și ai mai multă siguranță în ceea ce privește protejarea încasărilor firmei tale. 

Legalitatea modului în care folosești datele clienților tăi cu ajutorul acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal ori cu ajutorul unui acord GDPR depinde de:

1. Circumstanțele în care folosești datele personale ale clienților tăi

AVERTIMSENT! Dacă folosești datele clienților tăi pentru executarea unui contract, atunci nu le poți solicita acordul gdpr sau consimțământul pentru prelucrarea datelor lor personal. Totodată, dacă datele sunt necesare pentru îndeplinirea unei obligații legale (Legea contabilității nr. 82/1991 – în cazul în care emiți o factură fiscală cu datele sale personale), atunci consimțământul nu poate fi motivația legală potrivită pentru prelucrare. În cazul anterior, un acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal nu este o bază legală potrivită.

Analizează atent care sunt circumstanțele în baza cărora folosești datele personale ale clienților tăi. Antreprenorule, dacă folosești datele clienților tăi în scopuri de marketing, pentru a-i contacta telefonic sau pentru a-și crea un cont de utilizator pe site-ul tău, atunci poți folosi consimțământul pentru a le folsoi datele personale.

2. Oferă-le posibilitatea clienților tăi de a-și retrage acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment

O idee cu care îmi doresc să rămâi este aceea că persoanele fizice au dreptul de a-și retrage consimțământul. Clienții tăi își pot retrage consimțământul în orice moment cu privire la folosirea datelor lor cu caracter personal.

Pentru a oferi clienților tăi un mai mare control asupra datelor lor personale, oferă-le posibilitatea de a-și retrage consimțământul în orice moment cu privire la prelucrarea datelor lor cu caracter personal.

Pentru a le fi mai ușor să își retragă consimțământul, pune-le la dispoziție un model preconceput de retragere a consimțământului.

3. Cum ar trebui să fie prezentat acordul GDPR?

Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal trebuie să fie prezentat într-un format inteligibil și ușor accesibil. GDPR-ul nu impune firmelor să respecte un anumit format în ceea ce privește furnizarea informațiilor.

Dacă comunici cu clienții tăi în format fizic, le poți furniza informațiile în format fizic. Dacă comunici cu ei prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare, le poți furniza informațiile în  formă electronică.

O declarație de consimțământ ar trebui să conțină toate informațiile care sunt obligatorii în conformitate cu articolul 13 din GDPR. Accesează următorul link pentru a observa informațiile pe care trebuie să le conțină un acord de prelucrare a datelor: https://www.privacy-regulation.eu/ro/13.htm

Introdu într-un acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal toate informațiile prevăzute la articolul 13 din GDPR, pentru a comunica transparent cu clienții tăi!

4. Ai pățit să nu știi când să prezinți declarația de consimțământ?

Uite un mod simplu de a înțelege când trebuie să oferi declarația de consimțământ. Trebuie să pui la dispoziția clienților tăi declarația de consimțământ înainte de a le colecta datele personale.

Înainte de a colecta orice fel de date personale de la clienții tăi, trebuie să le oferi declarația de consimțământ, pentru a le spune ce vei face cu datele lor cu caracter personal.

P.S.: Dacă ți-ar fi util să afli dacă poți să folosești consimțământul pentru a utiliza datele angajaților, atunci să știi că am publicat un alt articol pe blog în legătură cu acest lucru. Accesează chiar acum articolul de pe blog folosind următorul link: https://westgdpr.ro/pentru-antreprenorii-care-folosesc-un-formular-acord-consimtamant-gdpr-pentru-a-folosi-datele-angajatilor/

Programează DOAR ACUM o consultație GRATUITĂ cu specialistul nostru, pentru a transforma GDPR-ul dintr-o provocare într-o oportunitate de a-ți salva timpul și banii ca antreprenor!